Strony - wersja testowa

wtorek, 10 czerwca 2014

pierwszy wpis - czyli o tym, jak blog wyskoczył z szafy

Witam, 

Tak sobie pomyślałam, że fajnie by było mieć wszystko w jednym miejscu. Wszystko to, co mnie fascynuje, ciekawi, co uda mi się stworzyć, a nawet ugotować i nie otruć przy tym innych.Wszystko to, co uwielbiam i kocham. Wszystko, co moje - Kasiowe, Kasiulowe - KasiuLove.
Pomysł wykiełkował gdy podarowano mi starą szafę, a ja z zapałem postanowiłam ją odrestaurować.  Ostatecznie ambitne plany zostały zastąpione realistycznymi i ze starej szafy wyszła jeszcze starsza. Ktoś, do czyjego pokoju szafa trafiła, zaśmiał się wtedy, że powinnam opisać te szafowe perypetie na blogu (ale aż tak ciekawe nie są)...
Z szafą się udało. Mam nadzieję, że z blogiem też sobie poradzę. 

pozdrawiam serdecznie
*KasiuLove*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...