Strony - wersja testowa

środa, 27 sierpnia 2014

ja czytam! ty czytasz? oni nie czytają! - zakładka z pocałunkiem

U mnie pada. Nic dziwnego, lato się kończy.
Nie mam jednak tak, jak w piosence, że w czasie deszczu dzieci się nudzą. Ja się nie nudzę - nigdy! Słyszałam, że inteligentni ludzie się nie nudzą - och ta wrodzona skromność :)
Ale w taka pogodę, najbardziej lubię leżeć pod kocykiem, z kubkiem herbaty z miodem i cytryną, no i czytać. Tak czytam !
Podobno około 60% Polaków nie przeczytało w ciągu roku ANI JEDNEJ KSIĄŻKI. Niebywałe. Aż dziw, że potrafią sklecić logiczne zdanie i nadal pamiętają jak wygląda alfabet.

U mnie, królują teraz biografie. Podziwiam mocne charaktery i determinację u kobiet, a przebojowość i nonkonformizm Heleny Rubinstein (krakowianki z pochodzenia, jeśli ktoś nie wiedział) jest fantastycznym dowodem ta to, że można wszystko.
Czas nie pozwala mi przeczytać książki "od deski do deski", choć tak lubię najbardziej.  Dlatego konieczna była zakładka. No i się stworzyła. Pocałunek Klimta jakoś najbardziej pasował mi do nieromantycznego charakteru bohaterki. Tak z przekory, bo Helena przekorna była. 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...