Strony - wersja testowa

środa, 10 grudnia 2014

kartka składana na trzy...

...składana na trzy - bo to wariacja na temat tryptyku
... składana na trzy - bo z trzech różnych okazji
... składana na trzy - bo trzy razy ją modyfikowałam

Zlecenie - kartka urodzinowa, łeee proste.
Ale.. na urodziny jednocześnie Jej i Jego - ojej.
Dodatkowo trochę też życzenia parapetówkowe ( bo nowy dom mają On i Ona) - ojej ojej ojej.

Chciałam zmierzyć się z kartką w kształcie tryptyku, bo jeszcze nie miałam okazji, a bardzo mi się ten wzór podoba.  Od tego wyszłam. Ale jak zwykle zeszłam z głównego nurtu i powstało coś zupełnie innego.
Powstała kartka w kształcie domu. Domek z dachem, kominem i drzwiami. Z pokojami Jej i Jego.


 
 
 
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...