Strony - wersja testowa

czwartek, 24 grudnia 2015

świateczna deseczka

U mnie już wszystko gotowe. No może nie do końca bo jeszcze trzeba ubrać stół, młodego, no i siebie :)
Ale generalnie jestem już gotowa, a jeszcze nie ma południa!
A że Jasiek zmęczony tymi przygotowaniami zasnął, mam chwilkę żeby jeszcze pokazać Wam świąteczną deseczkę - oczywiście z moimi ulubionymi ptaszkami.
Deseczka robiona spękaniami dwuskładnikowymi. Trochę fakap z mojej strony bo źle wypełniłam spękania i w niektórych miejscach mi się wypłukało, ale i tak jest fajnie.

Pozostaje mi życzyć Kreatywnych Wesołych Świąt.



2 komentarze:

  1.             „„-“-“
    ¯“-      „„_„~”„“-„
           ¯“-„„~”      „~”     █
          „„-“           „~”   ███
                „„-“-“           █
                              ▓▓▓
    RADOSNYCH              ▓▓▓
     ŚWIĄT                 ▓▓▓▓
      BOŻEGO              ▓▓▓▓
       NARODZENIA        ▓▓▓▓
    ¯“-„                     ▓▓▓▓▓
             ¯“-„„            ▓▓▓▓▓▓
         /\         „„--““   ▓▓▓▓▓▓▓
        /!\     „-“-“       ▓▓▓▓▓▓▓▓
      <*-*>             ▓▓▓___▓▓▓
     <-*-*->▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒|
    < *-*-*- ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒ [] ▒▒▒|
    *-*-*- ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒ [][][] ▒▒|
    -*-*-▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒ [] ▒▒▒|
    *-*▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒|
    - ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒|
    ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒|
     | ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒|
     |▒▒:[]:[]:▒▒:[]:[]:▒▒▒▒[][][]:▒▒|
     |▒▒:[]:[]:▒▒:[]:[]:▒▒▒▒[][][]:▒▒|
     |▒▒:[]:[]:▒▒:[]:[]:▒▒▒▒[][][]:▒▒|
     |▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒[][][]:▒▒|
     |▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▃▅▅▃▒|

    OdpowiedzUsuń
  2. KoCHAM Kocham i to bardzo Kocham motywy z ptaszkami dlatego tym bardziej deseczka chwyciła mnie za serce , jest cudowna! Wesołych i Spokojnych Świąt życzę ! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...