Strony - wersja testowa

środa, 23 grudnia 2015

zielone lekko vintagowe

Lubię rozdawać swoje robótki. Nie wiem czy obdarowani lubią je dostawać, ale większego wyboru nie mają, bo ja lubię je rozdawać :) Śmiem jednak twierdzić, że chyba cieszą ich moje małe prezenciki. Wpadają zawsze przed świętami, ( niby przy okazji bo było im po drodze, ale nie wierzę, bo mieszkam daleko i nikomu nie po drodze). Tak czy inaczej wpadają i zawsze pytają co tam ładnego ostatnio stworzyłam, a potem chcą to mieć. Mam miękkie serce i rozdaje.
Ale nie ja nie o tym...
Dziś ubieraliśmy choinkę i okazało się, że nie mam żadnej własnej bombeczki. No tak nie mogło być. Trzeba było ten błąd naprawić.
I teraz mam, tylko dwie, ale mam. Zielonkawe, pociaprane, lekko retro, obie moje.




3 komentarze:

  1. Niech ten świąteczny czas odmieni wszystkich nas.
    Niech pokój i spokój nam w sercach zawita.
    Niech pośpiech przy stole nie gości,
    niech tegoroczne święta będą pełne radości.
    Niech razem z opłatkiem uśmiechem się każdy podzieli,
    byśmy w ten czas świąteczny byli prawdziwie weseli! Życzy Anulek z rodzinką...

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne bombki. Umieściłam Twoją pracę w grudniowych inspiracjach PC http://pomorze-craftuje.blogspot.com/2016/01/grudniowe-inspiracje.html
    Pozdrawiam Manhi

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za życzenia i dziękuję za umieszczenie mojej pracy w inspiracjach :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...