Strony - wersja testowa

środa, 20 kwietnia 2016

metamorfoza - skrzynka na kwiaty

Testuje ostatnio farby kredowe. Tak wiem, wszyscy już dawno je przetestowali i się zachwycili. Ja jeszcze jakoś nie miałam okazji. Aż do teraz. Dziś więc prezentuję testową, małą metamorfozę.
Miałam takie stare półeczki-stojaki na CD z Ikea. Mega stare, już chyba nawet takich nie produkują.  Na CD się już nie nadawały, do obecnego mieszkania nie pasują, a i odnawiać nie było sensu. No ale przecież nie można było ich wyrzucić. Idealnie nadawały się na testowanie.




Kilka słoików farby kredowej kupiłam już dawno i w końcu się doczekały. I tak ze stojaków na CD powstały skrzynki na kwiaty. Czyli ukochany przeze mnie upcykling i nadawanie przedmiotom drugiego życia, w pełnej krasie. Mimo, że wiosna w pełni to w ogrodzie brakuje koloru. Skrzynki pomalowałam więc na turkusowo.





2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...