Strony - wersja testowa

wtorek, 28 czerwca 2016

kartka bez okazji

Witam Was Kochani! Dziś maksymalnie szybciutko, bo właśnie wyszło słoneczko i muszę pędzić złapać jego ostatnie promienie.
Przeglądałam sobie wczoraj w nocy internety i trafiłam na iście letnie wyzwanie. Wstałam rano i po prostu musiałam posklejać kartkę. Akurat nie było żadnej okazji, ale trafi do szuflady i kiedyś się przyda.  
Wyzwanie Pomorze Craftuje "Zainspiruj się #17 - Jedziemy na piknik!" jest tylko do jutra, więc ledwo zdążyłam.
Dawno na pikniku nie byłam, chyba czas się wybrać. Piknik to oczywiście kocyk w kratkę, dobra książka, cień drzew i szum traw. Bo chodzi przecież o to, by cieszyć się z drobnych rzeczy.

A jako, że kartka taka obdrapana, bo w końcu na piknik nikt nożyczek nie zabiera - to zgłoszę sobie ją na wyzwanie Przydasie Pasjonaty #9 Drzemy Papiery.
















3 komentarze:

  1. Oryginalnie :) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Przydasie Pasjonaty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Każda okazja jest dobra na kartkę, nawet brak okazji:)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Przydasie Pasjonaty:) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna praca :) Dziękujemy za wspólną zabawę na blogu Przydasie Pasjonaty.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...