Strony - wersja testowa

czwartek, 29 grudnia 2016

dekoracje świąteczne DIY za darmo

Wiecie jakie projekty lubię najbardziej? Te za totalną darmochę. Wiem, że już po świętach, ale te dekoracje są tak genialne w swojej prostocie, do tego wymagają jedynie kilku badyli, czyli nie trzeba wydać ani złotówki, żeby je mieć, że nie mogłam się nimi nie podzielić.

Proszę bardzo - bożonarodzeniowa szopka. Stara pocztówka i patyczki, które udają szopę. Genialne prawda?



A to jest ostatnio moje ulubione okno na świat. Badyle, gałązki brzozowe i dzikiej róży oraz kilka szyszek. Okno co chwila zmienia miejsce. Wszędzie wygląda tak fajnie, że nie mogę się zdecydować.






I na koniec choinkowe trio. Ten DIY jest tak fantastyczny, że wciąż się nim zachwycam. Nie ma wymówek, żeby go nie zrobić. Tutka po papierze toaletowym albo ręczniku papierowym, no i oczywiście moje ukochane badylki. Te mini choineczki tak mi się spodobały, że zrobiłam aż trzy. Mój las to choinka z pospolitych patyczków , z gałązek jemioły oraz gałązek tujki. 






PS. Czasem nie ogarniam kadrowania - obwiniam za to swój brzuch :)






1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...