Strony - wersja testowa

sobota, 7 kwietnia 2018

wielkanocne kartki 2018

Zrobiłam w tym roku trzy kartki wielkanocne. 
Tak! Trzy sztuki! 
Zrobiłam i nie wysłałam! Dlatego mimo iż już po świętach to je Wam pokażę. 


Jeśli chodzi o kartki świąteczne, to cenię sobie prostotę. Poza tym, nadmiar dodatków powoduje, że kartka z trudem mieści się w standardowej kopercie, a w takiej najczęściej kartki wysyłam. Dlatego też kartki nie są super ozdobne.

Okazało się także, że mam dość skromny zasób wielkanocnych dodatków i tylko jeden stempel haha. Nie wiem, gdzieś amba zjadła całe wielkanocne pudło - pewnie znajdzie się na Boże Narodzenie.
Pierwsza kartka z kolorowymi jajeczkami.
Druga z odlewem z foremki - przecudownym kogutem. Pierwszy raz robiłam wyciski z foremek z akrylu budowlanego - zdał egzamin.


Ostatnia kartka to moje nieśmiałe podchody do mixmediowania.  Na razie tylko skromne chlapania mgiełkami, ale powoli się rozkręcam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...